Buitengewone Accountants hecht veel waarde aan tevreden klanten en werknemers. Wij werken daarom steeds aan de kwaliteit van onze diensten. Mocht u desondanks ontevreden zijn over een van onze medewerkers, over onze dienstverlening of wat voor aspect van onze organisatie dan ook, dan nodigen we u uit om ons dat zo snel mogelijk te laten weten. Dit kan zonder gevaar voor uw rechtspositie. Uw opmerkingen nemen wij zeer serieus en waar wenselijk zoeken we met u naar een passende oplossing.
Omdat wij uw klacht serieus nemen, hebben wij hiervoor een klachtenprocedure opgesteld.
Artikel 1
Artikel 2
De directie draagt zorg voor een zorgvuldige en behoorlijke behandeling van schriftelijke klachten.
Artikel 3
Artikel 4
De medewerker die een schriftelijke klacht ontvangt, stuurt deze terstond door aan de directie.
Artikel 5
Artikel 6
Indien de klacht betrekking heeft op gedrag of tekortkomingen van de directie, zal deze klacht in behandeling worden genomen door de waarnemer van het kantoor.
Artikel 7
Artikel 8
Artikel 9
Artikel 10
Artikel 11
De klacht vervalt zodra klager aan de directie te kennen geeft dat de medewerker op wiens gedraging de klacht betrekking heeft, naar tevredenheid aan zijn klacht tegemoet is gekomen.
Artikel 12
De directie draagt zorg voor de registratie van de ingediende klachten.
Onder het genot van Buitengewoon goeie koffie ontdekken we samen wat wij voor uw onderneming kunnen betekenen. Neem contact op voor meer info of voor het maken van een afspraak.