Al jarenlang was er een samenwerking tussen het kantoor in Doetinchem, destijds De Jager en Leusink Accountants en Bedrijfsadvies, en Buitengewone Accountants. De stap om aan te sluiten bij Buitengewone Accountants was dan ook een logische. Buiten het feit dat onze visie en werkwijze naadloos op elkaar aansluit, verbreden we niet alleen onze markt, maar hebben we ook alle specialisten in eigen huis. Wat betekent dat we onze klant nóg beter en sneller van dienst kunnen zijn. Want complexe vraagstukken vragen soms nou eenmaal om een snelle oplossing.
Voor ons kantoor in Doetinchem geldt dat we nu ook de mogelijkheden hebben om verder te groeien en nog meer MKB bedrijven te voorzien van advies op maat. Daarbij staat de klant altijd voorop en bieden wij oplossingen waarmee de ondernemer zijn doelen kan halen. We gaan proactief te werk en maken, samen met u, een tijdspad en een plan dat past bij uw onderneming. Daarnaast ontzorgen wij u volledig op het gebied van accountancy en, indien gewenst, nemen wij de volledige salarisadministratie van u over. Zo kunt u zich bezig houden met wat u goed in bent: ondernemen zoals u dat wilt!
Sinds 2023 is Jesper werkzaam als junior assistent-accountant op ons kantoor in Doetinchem. Dat hij in deze branche terecht zou komen, is geen verrassing: met beide ouders werkzaam in de accountancy kreeg hij het vak met de paplepel ingegoten. Cijfers hebben hem altijd gefascineerd, en tijdens zijn stage op ons kantoor in Gendringen wist hij het zeker: dit was de juiste plek voor hem.
Jesper houdt van afwisseling in zijn werk. Zijn taken bestaan voornamelijk uit het opstellen en voorbereiden van jaarrekeningen, maar ook automatisering en ICT-gerelateerde werkzaamheden vindt hij erg interessant. De samenwerking met collega’s, de expertise van de fiscalisten en de korte lijnen binnen de organisatie zorgen ervoor dat hij zich continu blijft ontwikkelen. Elke dag leert hij iets nieuws, en dat maakt zijn werk des te leuker.
In zijn vrije tijd staat Jesper graag in de keuken om te koken. De calorieën verbrandt hij vervolgens moeiteloos op de tennisbaan!
Sinds 2017 is Brigitte werkzaam als administratief medewerker op ons kantoor in Doetinchem. Met een achtergrond in het bedrijfsleven, waaronder financiële administratie, sluit haar functie perfect aan bij haar ervaring en interesses. Binnen het team houdt zij zich bezig met het verwerken van administraties, algemene kantoorzaken en de kantooradministratie.
Het contact met klanten en collega’s vindt Brigitte het leukste onderdeel van haar werk. De afwisseling in haar taken houdt haar werk dynamisch en uitdagend. De samenwerking binnen het team van Buitengewone Accountants omschrijft ze als hecht en informeel. Dit draagt niet alleen bij aan een prettige werksfeer, maar zorgt er ook voor dat klanten optimaal worden geholpen.
Naast een behulpzame en betrokken collega, is ze ook een heel sportieve collega! In haar vrije tijd tennist ze graag, of is ze bij de paarden. In het winterseizoen is ze te vinden op de skipiste.
Bram heeft een passie voor cijfers die al op school begon. Na een aantal jaren werkervaring bij een groot kantoor, waar alles strak gescheiden was per afdeling, merkte hij dat een persoonlijke en bredere aanpak beter bij hem past. In 2005 maakte hij daarom de overstap naar ons kantoor in Doetinchem. Hier vervult hij de functie van relatiebeheerder.
Het mooie van werken in een compacte organisatie is dat je klanten écht kent en het hele traject van A tot Z meemaakt, vindt Bram. Dat maakt zijn werk niet alleen interessanter, maar ook waardevoller. Het is voor hem belangrijk de klanten binnen zijn portefeuille echt te kennen en een goede band met hen op te bouwen. Persoonlijk contact en maatwerk staan daarbij centraal.
Sinds de aansluiting bij Buitengewone Accountants ziet Bram veel kansen. De samenwerking tussen de vestigingen brengt extra kennis en expertise, terwijl de laagdrempelige werkwijze behouden blijft. Die combinatie maakt dat hij vol vertrouwen naar de toekomst kijkt.
Naast zijn werk, besteedt Bram het grootste deel van zijn tijd aan zijn gezin, familie en vrienden. Daarnaast is hij sportief en gaat hij graag met de mountainbike op pad.
Brigitte werkt sinds 2019 met veel plezier bij ons kantoor in Doetinchem. De overname door Buitengewone Accountants heeft de organisatie in één klap vergroot naar vier vestigingen, wat nieuwe kansen en mogelijkheden met zich meebrengt. Voor Brigitte is het belangrijk dat de kernwaarden van het kantoor niet zijn veranderd: persoonlijk, laagdrempelig en altijd in dienst van de klant. Een werkwijze waar zij zich erg fijn bij voelt.
Met deze verandering krijgt Brigitte een nieuwe rol, waarin ze zich volledig gaat richten op het inboeken van administraties. Dit is een taak die ze altijd al met veel plezier oppakte en waarin ze zich nu verder kan ontwikkelen. Ze kijkt ernaar uit om in haar nieuwe functie een waardevolle bijdrage te leveren en haar collega’s en klanten zo goed mogelijk te ondersteunen.
In haar vrije tijd leest Brigitte graag een goed boek, wandelt ze in de natuur en is ze te vinden op de dansvloer!
Myrthe Bosma werkt sinds 2018 als administratief medewerkster bij ons kantoor in Doetinchem. Ze houdt zich bezig met het boeken van administraties en het opstellen van btw-aangiftes. Daarnaast is zij het eerste aanspreekpunt voor klanten die ons kantoor bezoeken of telefonisch contact opnemen.
Voordat Myrthe bij Buitengewone Accountants begon, was ze fulltime actief in de paardenwereld, heel iets anders dan de accountancy! Door rugklachten maakte ze de overstap naar een avondopleiding en toen ze de kans kreeg om bij ons kantoor in dienst te komen, greep ze die met beide handen aan.
De samenwerking met haar collega’s en de afwisselende werkzaamheden vindt ze het allerleukst aan haar werk. Door het hechte team met veel expertise, blijft ze bijleren en zich ontwikkelen. Dat houdt haar werk boeiend en uitdagend. Bovendien heeft ze de mogelijkheid om parttime te werken, zodat ze haar werk kan combineren met haar passie voor paarden. Het beste van twee werelden!
Sinds 2017 is Richard werkzaam op het kantoor in Doetinchem als accountant en kantoorleider. Na jaren als vennoot bij een groter accountantskantoor koos hij bewust voor een kleinere organisatie, met meer persoonlijk contact en betrokkenheid bij de klant.
Met Buitengewone Accountants werd al enige tijd samengewerkt, waarna de overname in 2024 voor Richard als een logische stap voelde. De nuchtere Achterhoekse houding en toegankelijkheid waarom het kantoor bekend staat, past namelijk perfect bij hem en de klanten van het kantoor in Doetinchem. Daarnaast is er nu nog meer expertise in huis, waardoor het kantoor klanten nog beter en sneller van dienst kan zijn.
Het mooiste aspect van zijn werk, vindt Richard de diversiteit aan klanten, het proactief bezig zijn en de persoonlijke betrokkenheid die hij ervaart. Met bijna veertig jaar ervaring in het accountants vak blijft hij zich elke dag met veel enthousiasme richten op de advisering van klanten op financieel en fiscaal gebied.
Naast zijn werk is hij erg sportief. Hij speelt graag tennis of golf.
Sinds september 2023 maakt Peter als assistent-accountant deel uit van het team op ons kantoor in Doetinchem. Met meer dan twintig jaar ervaring in de accountancy, brengt hij veel kennis er ervaring met zich mee.
Peters werkzaamheden bestaan voornamelijk uit voorbereidende taken voor de accountant/relatiebeheerder, zoals dossiervorming en het opstellen van verschillende fiscale aangiften. Daarnaast heeft hij veel klantcontact, wat hij ontzettend leuk vindt. Deze afwisseling in zijn werk houdt het uitdagend en interessant.
De brede expertise is volgens Peter een groot voordeel van Buitengewone Accountants. Dit zorgt ervoor dat vraagstukken snel en adequaat kunnen worden opgepakt en dat klanten kunnen worden voorzien van heldere antwoorden. Het kantoor werkt met korte lijnen op een laagdrempelige en persoonlijke manier. Een aanpak die perfect bij hem past
Peter is niet alleen handig maar cijfers, maar ook met zijn handen. In zijn vrije tijd klust hij namelijk graag. Daarnaast zijn tennis en films kijken zijn favoriete hobby’s.
Energie, positiviteit en een frisse blik op financiële en organisatorische vraagstukken – dát is Denny. Al op zijn vijftiende zette hij de eerste stappen in het accountantsvak toen hij meewerkte op het accountantskantoor van zijn vader. Sinds 2024 is Denny als persoonlijk adviseur verbonden aan Buitengewone Accountants. Met ruime ervaring als adviseur, registeraccountant en toezichthouder binnen middelgrote en familiebedrijven, weet hij precies wat ondernemers bezighoudt. Zijn kracht? Hij denkt buiten de gebaande paden en komt met verrassende, effectieve oplossingen.
Als financiële businesspartner werkt Denny graag nauw samen met zijn klanten. Fusies en overnames, financieringsvraagstukken of organisatieadvies – hij duikt er met enthousiasme in en zoekt altijd naar kansen. Daarbij legt hij graag verbindingen binnen zijn netwerk, omdat hij gelooft in de kracht van samenwerking.
Stilzitten past niet bij Denny, niet in zijn werk en ook niet in zijn vrije tijd. Hij is het liefst actief bezig: in de tuin, wandelend of sportend. Zijn grootste passie is skiën. Samen met zijn gezin en hun twee Siberische boskatten woont hij Voorst.
Onder het genot van Buitengewoon goeie koffie ontdekken we samen wat wij voor uw onderneming kunnen betekenen. Neem contact op voor meer info of voor het maken van een afspraak.
doetinchem@buitengewoneaccountants.nl